Bedre indtjening på onlinemedier


Et nyt annoncesystem målretter digitale annoncer til den enkelte bruger. Med præcis annoncering undgår onlinemedier at bruge annonceressourcer på brugere uden for målgruppen, og det betyder en væsentlig forbedring af rentabiliteten inden for reklameafvikling på internettet samt digital radio og tv.

adServing International A/S har udviklet et unikt system til individuelt fokuseret annoncering. Systemet giver helt nye muligheder for at tilrettelægge reklamekampagner på tværs af de digitale platforme – tv, radio og internet. Det sker gennem intelligent tracking af eksponeringen, og den intelligente markedsføring er oven i købet billigere.

Meget at spare
Annonceafviklingssystemet styrer, hvor mange gange en reklame skal vises for den enkelte bruger af digitale medier. Således følger annonceringen den enkelte person dagen igennem på tværs af forskellige medier. Tidligere har det været nødvendigt at repetere dyre reklameblokke mange gange for at være sikker på at få dækket målgruppen. Fremover kan annoncøren dedikere reklameblokkene, som man kender det på webmedier, og det betyder store besparelser.

Digital brugerprofil
Med adServings annoncesystem er det enkelt at tilrettelægge eksempelvis nyhedsmængden, så den er præcist designet til brugerens adfærd. En digital brugerprofil opbygges, når en læser klikker sig gennem nyhederne på et digitalt medie; det sker ved, at identiteten på artiklerne relateres til brugerens cookie eller anden identitet og lagres.

Effektiv annoncehåndtering
Den cookie eller identitet, brugeren har på en hjemmeside, kan med adServing Internationals teknologier kombineres med et mobiltelefonnummer, et abonnementsnummer eller andre unikke identifikatorer. På den måde kan individuelt tilpasset information rettes direkte mod brugeren på gaden, arbejdspladsen og i hjemmet – og den enkelte annonce vises præcis det antal gange, annoncekampagnen foreskriver.

Det kan moderne afviklingsværktøjer, ETC, Clickonce, Behaverial osv.

Kampagne Booking – Traffic Management

asServings integrerede annoncesystem (banneradministration) tilbyder de mest moderne kampagnefaciliteter, der nemt og hurtigt oprettes, igangsættes og tilpasses løbende efter behov.

Funktioner:
* Overskuelig kampagne-booking
* CPM, visningsbaseret afvikling
* Frekvensstyring, time, dag, uge, flere uger samt frekvensstyring på tværs af flere medier.
* CPC, klikbaseret afvikling
* CPL, leadafregnet afvikling
* Tidsstyrede kampagner
* Effektivt prioriteringssystem
* ETC, Ewoked Transfered Campaigns, med kampagne-overlap
* Click Once, for optimal indtjening ved klikbaserede kampagner
* Online statistik
* Tælleværktøj for unikke brugere – undgår dobbeltregistrering af unikke brugere

Om adServing
adServing International udlejer annoncesystemer til håndtering af online annoncer og anden digital annoncehåndtering. Virksomheden fokuserer på at levere troværdige produkter og pålidelige og værdifulde serviceydelser og er medlem af ABC Electronic, som er en uafhængig, international organisation, der løbende overvåger metoder, statistikker, verifikation og gennemsigtighed.

For yderligere information kontakt venligst:
Jesper Møller
Managing Director
adServing International A/S
Købmagergade 26A, 4.-5. sal
DK-1150 Copenhagen
Tel +45 70 22 09 02
Dir. +45 33 28 41 41
www.adservinginternational.com