Håndter alle opkald via PC – Aastra præsenterer OfficeSuite

Home / Aastra Telecom / Håndter alle opkald via PC – Aastra præsenterer OfficeSuite

OfficeSuite fra Aastra er et sofistikeret og praktisk værktøj til at overvåge og behandle opkald via PCen. Aldrig har det været nemmere at telefonere via sin PC – OfficeSuite øger markant effektiviteten og reducerer den tid, der bruges på at håndtere opkald.

Indsamling af information, udveksling af data og kommunikation er de seneste år blevet radikalt ændret i kraft af Internet og email. For ansatte og virksomheder spiller brug, bearbejdning, udvikling og spredning af information en stadig vigtigere rolle i forhold til at positionere sig på markedet og servicere kunderne. Som ledende leverandør af telekommunikationsløsninger er det for Aastra væsentligt at gøre hverdagens kommunikationsopgaver enkle i kraft af skræddersyede og innovative løsninger.

Henvender sig til hele virksomheden
Med OfficeSuite præsenterer Aastra nu en ny applikation til at håndtere opkald via PCen. Værktøjet er ikke kun designet til receptionist- eller sekretæropgaver, men målretter sig også til medarbejdere, som beskæftiger sig med et større antal opkald. OfficeSuite tilbyder en bred vifte af funktioner, pakket ind i et indbydende design med en klart struktureret menu. Det dynamiske bruger-interface er så godt organiseret, at selv en uerfaren bruger hurtigt vil finde det, han søger – med Aastras OfficeSuite bevarer brugerne overblikket med et enkelt klik.
Takket være den problemfrie integration i bruger-interfacet, understøtter OfficeSuite arbejdet uden på nogen måde at forstyrre: Vinduerne bliver udelukkende vist, når det er nødvendigt. Selv ved indgående opkald kan arbejdet let fortsætte – uden tab af inputs. Idet alle funktioner spiller sammen, kan de forskellige funktioner til enhver tid benyttes.

Funktioner
Aastra OfficeSuite er udstyret med forskellige muligheder for at gøre opkald og beskeder endnu nemmere at håndtere. Call manager, tilstedeværelses-indikator og kontaktlisten giver et konstant opdateret overblik. Derudover gør adressebogens faciliteter i samspil med diverse tilstedeværelsesprofiler kommunikationen lettere. – Og hver bruger kan konfigurere sin Aastra-telefon efter sine personlige præferencer, hvad enten det handler om genveje, ringetoner eller label-udskrivningsfunktionen.

Individuel tilpasning
De forskellige display-symboler kan enten vises permanent på skrivebordet eller i et transparent mode. Enkelte medarbejdere, eksempelvis nære kolleger, kan trækkes ud og gemmes som et symbol på skrivebordet. Det er desuden muligt at gemme adskillige profiler. Hvad enten det er på kontoret, til et møde, på en forretningsrejse eller ferie, kan hver enkelt fraværs-status gemmes sammen med forskellige omstillingsmuligheder.
Hver medarbejder får med Aastras OfficeSuite frihed til at selv at forme sin telefoni. Man kan definere, hvordan forskellige, indkomne opkald skal videresendes, bearbejdes eller tildeles en særlig betegnelse – email, tabte eller besvarede opkald, stemme-mails, tekstbeskeder og selv kalenderadgange kan alle vises, som man ønsker det – som email eller som en skærmmeddelelse på en Office-terminal.

Mere end bare praktisk
Men Aastras OfficeSuite er i stand til langt mere og imponerer med en stribe yderligere funktioner. Det er muligt at benytte OfficeSuite til overvågning af såvel fastnettelefoner som mobiltelefoner, der er i brug, og information om eksempelvis indkomne kald, aftaler eller deadlines sendes hertil. Aastras nye OfficeSuite tilbyder således en lang række professionelle funktioner, kombineret med et attraktivt display-design.

Aastra Telecom
Aastra Telecom er en international koncern med hovedsæde i Canada. Aastra er ledende inden for udvikling af telekommunikationsløsninger til alle typer virksomheder – såvel store som små. Løsningerne er innovative og integrerede og dækker alle virksomhedens kommunikationsbehov.

Aastras løsninger optimerer og effektiviserer virksomhedens kommunikation ved at tilbyde kunderne en komplet serie af IP-baserede samt traditionelle kommunikations¬værktøjer – herunder telefoner, systemer og applikationer. De IP-baserede løsninger bygger på åbne standarder. For yderligere information om Aastra – besøg vores hjemmeside på www.aastra.com.