Kvinder landet over står i kø til Womans World

Home / Pressemeddelelser / Kvinder landet over står i kø til Womans World

Over 200.000 kvinder forventes at besøge årets Womans World-messer rundt om i landet. Et af de helt store trækplastre er frisør og stylist Dennis Knudsen, der selv møder op med en 10-mand stor stand og holder shows om stil, hairstyling og inspiration til skønhed og mode.

Danske kvinder er vilde med messerne Womans World. I år forventes deltagerantallet at slå rekord med over 200.000 besøgende på de i alt syv messer fordelt over hele landet. Målgruppen er kvinder i alderen 20-60 år, og ifølge arrangørerne er der lagt op til et brag af en messe med endnu flere nyheder, flere spændende udstillere og stande og ikke mindst en stemning helt i top. Frisør Dennis Knudsen vil igen i år være en central figur på messen – og det er ingen hemmelighed, at mange af de kvindelige besøgende alene kommer for at se og høre ham. Dennis Knudsen afholder i løbet af hver messe tre shows af cirka 45 minutter, hvor gæster inviteres på scenen:
”Jeg vil fortælle om tidens trends og invitere messegæster op på scenen til makeover og hairstyling,” fortæller Dennis Knudsen om sine populære shows.

Danmarks dyreste frisør
Dennis Knudsen er en internationalt anerkendt frisør og stylist. Han er kendt som ”Danmarks dyreste frisør” med en pris på 4.000 kroner for en klipning. Blandt hans faste kunder gennem mange år er Ghita Nørby, Susse Wold, Monique, Julie Bertelsen, Sofie Lassen Kalke og Sanne Salomonsen – den sidste er model for Dennis Knudsens serie af haircare- og stylingprodukter.
Dennis Knudsen begyndte i branchen som 17-årig, hvor han kom i lære hos Stuhr. Derefter gik turen til Danmarks Radio, hvor han blev uddannet frisør/parykmager og makeup artist. Siden 2003 har han haft sin egen frisør- og skønhedssalon i hjertet af København, hvor han i dag har 15 ansatte. Det er på den baggrund, han har skabt Dennis Knudsen Professional Haircare of Scandinavia, som har en stor stand på Womans World 2007. Her vil han i år afsløre helt nye skønhedsprodukter og give så mange som muligt lejlighed til at få en makeover og hairstyling af højeste klasse.

Womans World eksporteres
Womans World er i løbet af få år blevet en stor succes – både økonomisk og blandt publikum. Derfor overvejer arrangørerne nu at udvide konceptet og eksportere det til lande som Norge og Sverige. Disse planer vil der dog først blive arbejdet videre på efter årets danske tour.
Womans World 2007 har kick-off i Odense Congress Center 27. september og rykker derefter videre til byerne: København, Herning, Århus, Vejle, Ålborg og Esbjerg. Se mere om åbningstider og billetter på www.womansworld.dk