PR-service dækker nu hele Skandinavien

Home / Pressemeddelelser / PR-service dækker nu hele Skandinavien

Nu er den svenske udgave er IT-pressen lanceret. Den danske IT-branche har i mere end to år benyttet sig af IT-pressen som den foretrukne online PR-løsning, og nu får den svenske IT-verden muligheden for at være med.
IT-pressen samler og distrbuerer PR for hele IT-branchen. Alt bliver gemt i arkiv til fordel for både medier og virksomheder. Med åbningen af servicen i Sverige er hele den Skandinaviske IT-branches PR samlet ét sted.

”Vi har erfaret, at ITpressen bliver taget meget seriøst af vores flere end 300 danske kunder og ikke mindst af IT-medierne, som langt hen ad vejen benytter IT-pressen som deres primære nyhedskanal. Listen over historier, som kommer fra ITpressen, er efterhånden meget lang,” siger direktør René Hjetting, der

ITpressen består af tre services:
• En gratis service til udsendelse af pressemeddelelser på www.itpressen.no og til medlemmer af nyhedsbrevene. I Danmark er der flere end 20.000 abonenter på nyhedsbrevet.

• En service der udsender pressemeddelelser til samtlige IT-redaktioner i Sverige.

• Samt et komplet pressesystem, som giver brugeren mulighed for at udsende et ubegrænset antal pressemeddelelser ud til samtlige norske og danske IT-redaktioner. Denne service koster 1.650 kr.

Desuden fungerer IT-pressen som et traditionelt, internationalt PR-bureau med en stærk journalistisk, sproglig og merkantil baggrund.At IT-pressen både er til stede i Norge, Danmark og Sverige betyder, at de svenske virksomheder får mulighed for at få omtale i alle landes medier. IT-pressen tilbyder naturligvis at overvåge omtalen af virksomheden i begge landes medier, ligesom oversættelse og udarbejdning/gennemsyn af pressemeddelelser foretages.

”Vi er ikke en lavpris PR.com, men vi har forstået at Internettet er som skabt til PR og det har IT-branchen og medierne givet os ret i. Internettet er for os kun et redskab til at strømline kommunikationen, de bagvedliggende journalistiske og forretningsmæssige dyder er meget traditionelle. Det som vores koncept vinder på er, at systematisere virksomhedernes adgang til medierne. –Og det har vist sig at være til fordel for alle parter,” siger PR-manager i IT-pressen journalist Hans Henrik H. de Lichtenberg.

Det danske nyhedsbrev, hvor pressemeddelelserne bliver samlet, udkommer til flere end 21.000 danske læsere og flere end 300 danske virksomheder benytter jævnligt IT-pressen i det daglige pressearbejde. Se mere på www.itpressen.dk og www.itpressen.no og www.itpressen.com