Administrativ koordinator

– til assistance på alsidige rekrutteringsopgaver.

Til at assistere husets konsulenter med deres kunde- og kandidatopgaver, søges en administrativ koordinator der med sin erfaring, koordinerende evner og gode humør trives med at være i ”orkanens øje”.

Udfordringerne
Som administrativ koordinator er du husets serviceorgan og omdrejningspunkt. Både husets konsulenter, kunder og kandidater er afhængige af dine koordinerende evner, hurtighed og evne til at sætte dig ind i opgaverne. At kunne se ”den røde tråd” i de interne procedurer og processer er vitalt for at trives i denne rolle.

Arbejdsopgaverne spænder vidt! Koordinatoren har ansvar for de administrative opgaver og servicefunktioner – herunder opgaver inden for salg- og marketing. Din dag vil være præget af mange forskellige opgaver og du vil opleve afbrydelser i din arbejdsrytme, hvor dine evner til at prioritere er særdeles vigtigt. Som koordinator i huset vil du få en travl hverdag med alsidige opgaver og ansvar.
Et job hvor du bestemt ikke vil komme til at kede dig og hvor en 8 timers arbejdsdag går hurtigt. Du vil blive oplært i stillingen med et overlap – således du bliver grundigt uddannet og trænet i vores metoder.

Hovedopgaverne vil være:
• Registrering af nye ansøgninger i CRM system
• Ansvar for forskellige koordinerings-, salgs- og servicefunktioner
• Udarbejdelse, opsætning og opdatering af stillingsannoncer

Din profil
Vi søger en person som har en relevant uddannelse – evt. en kontoruddannelse. Du sidder måske nu i en stilling som Koordinator, Kontorassistent eller Sekretær – og trives med den rolle i fremtiden, men ønsker nye græsgange og omgivelser.

Ansøgningsfrist: Fredag den 10. marts 2006