Dansk Ventil Center er en mindre, dansk virksomhed i vækst. For to år siden modtog Dansk Ventil Center årets pris som Gazelle Virksomhed, og kundereferencer som NOVO og Carlsberg viser, at det er gået stærkt for den kun seks år gamle forretning. Den hurtige udvikling har også stillet krav til IT, og her faldt valget på SuperOffice.
Den hurtige vækst begyndte for to år siden at skabe administrative problemer. En ældre CRM-installation blev snarere en byrde end en hjælp. Det fik Dansk Ventil Center til at kigge sig om efter en tidssvarende løsning, som var gearet til vækst.
”Det, der gjorde, at vi valgte SuperOffice, er enkeltheden og overblikket. Vores problem var, at vi havde vanskeligt ved at finde de oplysninger, vi skulle bruge, og derfor var det vigtigt med et CRM-system med nem navigation. Nu er vi kun to klik fra alle virksomhedens oplysninger,” siger Gitte Skærlund, der er intern salgsleder i Dansk Ventil Center.
Hun benytter i høj grad SuperOffice’s projektdatabase til at kategorisere tilbud, men også funktioner som kalender og dagbog bruges til at generere rapporter og statistikker. I den forbindelse er det nødvendigt, at alle bruger systemet, og at al korrespondance foregår via SuperOffice. Det er lykkedes, og SuperOffice er nu en lettelse i hverdagen, som også har hævet vidensniveauet. Den lette og hurtige adgang til data har desuden betydet en bedre kundeservice, fortæller Gitte Skærlund.
”Nu kan jeg ikke forstå, at det overhovedet kunne fungere, dengang vi ikke havde SuperOffice.”