Projektleder

FLEXA Møbler A/S

FLEXA er en 100 % danskejet, global virksomhed, som producerer børne- og ungdomsmøbler. Komponenter til de færdige møbler fremstilles på egne fabrikker i Danmark, Estland og Kina. FLEXA arbejder konstant på at udvikle sin markedsposition på nøje udvalgte markeder. Produkterne afsættes gennem FLEXAs egen salgsorganisation til kæder, møbelhuse og uafhængige detailhandlere. Herudover afsættes produkterne gennem franchise-butikker. Som vækstvirksomhed åbner FLEXA løbende nye butikker i ind- og udland. Til effektivt og sikkert at implementere vores nye butikker søges nu en projektleder.

Stillingen
Projektlederen står for planlægning og implementering af nye butikker og deltager i processen fra den indledende tilrettelæggelse, i samarbejde med den nye Franchisetager, og frem til åbning af den nye butik. Personen er ansvarlig for, at den nye butik følger FLEXAs retningslinjer. Derfor er en af hovedopgaverne at udarbejde designs og sparre med arkitekten med efterfølgende udarbejdelse af målfaste tegninger. Der er også behov for sparring med andre samarbejdspartnere og butiksmedarbejdere om indretning, inventar, dekoration og varepræsentation. Projektlederen er ansvarlig for koordinering af underleverandører, lokale håndværkere og samarbejdspartnere og skal sørge for, at tidsplanen overholdes. Det indebærer blandt andet løbende opfølgning og levering af information til de relevante interessenter gennem processen. Projektlederen samarbejder tæt med og refererer til Retail Manager. Udgangspunktet for arbejdsopgaverne er Hornsyld, men rejseaktivitet i både ind- og udland må påregnes.

Virksomheden tilbyder dig
Projektlederen har et bredt ansvarsområde med meget alsidige arbejdsopgaver. Stillingen byder på store personlige udviklingsmuligheder i en internationalt orienteret koncern med succes. Ligeledes er der gode, faglige udviklingsperspektiver i stillingen og mulighed for at deltage i eksempelvis relevante seminarer og kurser. Lønnen vil afspejle dine kvalifikationer og indeholder pensionsordning.

Din profil
Den ideelle kandidat har erfaring fra en lignende stilling i en internationalt orienteret franchise-kæde, eksempelvis fra køkkenbranchen. Som minimum forventes to års erfaring fra en lignende stilling
som eksempelvis grafiker, AD’er eller arkitekt. Du har en relevant, teoretisk tegne-teknisk uddannelse eller har alternativt opnået et tilsvarende niveau gennem praktisk arbejde, kursusforløb mv. – og du er en habil bruger af mindst ét grafisk IT-værktøj, f.eks. Indesign, som virksomheden allerede har licens til. Herudover må du gerne gennem praktisk erfaring have opnået god forståelse for butiksindretning.
Som menneske er du løsningsorienteret og god til at se muligheder. Du kommunikerer godt – også på engelsk i både skrift og tale. Du er beslutningsdygtig, har et godt overblik og evner at have mange bolde i luften samtidig. Din arbejdsmetode er struktureret og med sans for detaljer, men du må også gerne være kreativ.