Dette er første udgave af nyhedsbrevet for brugere af Pressbox. Der sker mange spændende ting i vores lille virksomhed, og dem vil vi gerne informere om. Det gør vi fremover ved at udsende et kvartalsnyhedsbrev med seneste kundecases, priser og nye tiltag.
Venlig hilsen
Journalist René Hjetting
Journalist Hans Henrik Lichtenberg
Pressbox
———————————————–
Nyheder i denne udgave:
1. Pressekompendiet i ny udgave
2. Udsendelser i hele verden
3. Kundecase
4. Nyeste viden om kommunikation til Pressbox´ kunder
———————————————–
1. Pressekompendiet i ny udgave
Da vi sidste år udgave et kompendie om pressearbejde havde vi ikke forestillet os, at der var så meget behov for kontant og praktisk information om PR-arbejde. Derfor har gennemskrevet hele kompendiet og tilføjet flere afsnit, blandt andet om mediovervågning og brugen af websites i forbindelse med PR. Det reviderede pressekompendie kan bestilles på www.pressbox.dk og vi har snart både en svensk og en norsk udgave parat. Kompendiet er på 30 sider og koster 250 kr. Den seneste version har også fået en grafisk opdatering og et fast omslag.
———————————————–
2. Udsendelser i hele verden
Efter Pressbox´ indtræden på det svenske og norske marked har vi oplevet en stigende efterspørgsel på udsendelser til andre lande og verdensdele. Gennem aftaler med internationale aktører kan vi nu tilbyde målrettede udsendelser af pressemateriale til det meste af verden. Vi har desuden bygget vores egen database over finske medier/journalister, og er gået i gange med flere østeuropæiske lande.
———————————————–
3. Kundecase:
”Telefonen ringede hvert sjete minut i tre uger,” sådan siger en glad bruger af Pressbox. Han henvendte sig med et VVS-produkt, som han gerne ville have skrevet en pressemeddelelse om. Efter at have diskuteret sagen frem og tilbage blev vi enige om, at kontakte Jørn Leth fra forbrugerprogrammet Det Leth. Han fremviste produktet i bedste sendetid og det har givet mange ordrer til Handelsfirmaet Van der P, som Pressbox nu i gang med endnu et PR-fremstød for.
Selve pressemeddelelsen gav også spalteplads i mange danske medier.
Casen er et eksempel på at vi altid udarbejder individuelle løsninger og tænker kreativt for at sikre den maksimale mediedækning for Pressbox´ kunder.
———————————————–
4. Nyeste viden om kommunikation til Pressbox´ kunder
Pressbox´ journalist Hans Henrik Lichtenberg er netop begyndt på en masteruddannelse i corporate communication. Uddannelsen er forskningsbaseret og tager udgangspunkt i nyeste viden om branding, kommunikation, strategi og public relations. Efteruddannelsen skal sikre at Pressbox ligger inde med højeste faglighed og indsigt i kommunikationsfaget. Vi glæder os til at dele ud af vores nye viden.
Kontakt os gerne for yderligere oplysninger
www.pressbox.dk www.pressbox.se www.pressbox.no